اس ام اس تیکه دار
اس ام اس تیکه دار

در وصل هم ز عشق تو ای گل در آتشم / عاشق نمی شوی که ببینی چه می کشم / با عقل آب عشق به یک جو نمی رود روی هر سینه سری گریه کند وقت وداع / سر من وقت وداع گوشه ی دیوار گریست . قلب من فرش پای کسانی ست که هرازگاهی یادی از ما میکنن ! اگهی فوری : به یک آغوش گرم برای فراموش کردن سرمای زندگی نیازمندیم ! عشق یعنی با چشم بسته کسی رو دیدن و از بین همه دلتنگ یه نفر شدن .

متن و جملات تیکه دار و اس ام اس تیکه دار جدید

چه فرقی میکند مهره ی سیاه باشم یا سفید ، چشمانت با اولین حرکت ماتم میکند ! ببخشید ، سایه ی من عاشق سایتون شده ، میشه همسایه شیم ؟ دلم بهانه میکند طلوع دیدن تو را / تا به کجا دلم کشد حسرت دیدن تو را ؟ با هر بهانه و هوسی عاشقت شده است / فرقی نمی کند چه کسی عاشقت شده است / چیزی ز ماه بودن تو کم نمی شود / گیرم که برکه ای ، نفسی عاشقت شده است . دیگر در این قمار نباید زیان دهم / بگذار در جدا شدن از یار جان دهم / همچون نسیم می گذرد تا به رفتنش / چون بوته زار دست برایش تکان دهم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: